05 januari 2010

Journaliste infiltreert in PVV


© 2010

1 opmerking:

Anoniem zei

Journalist infiltreert in PVV



Betreft: Artikel:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/254895/Journalist-infiltreert-in-PVV-Wilders-boos-op-NCTb.htm


verstuurd door: Soldaat van Pim/Hyves

Nou Hassan Karimi, ik weet niet of je het weet, maar jij bent juist de rede waarom zoveel mensen op de Pvv stemmen.

Bovendien begrijp ik dit artikel niet.
Men doet hier net of de Partij een geheimzinnige
partij is. Het is een gewone, normale gekozen partij.

Ik weet niet of Karin als journalist weet wat een zetel betekend???
hier volgt uitleg: 1 zetel staat voor 67ooo mensen dat wil zeggen maal x 9 = 603000 mensen die op de Pvv als Partij hebben gestemd.
Dan kan het niet anders zijn dan een Partij zonder geschiedenis wel iets moet zeggen wat zoiets als de waarheid betreft.

een journalist moet hiervan toch enigszins op de hoogte zijn. Maar dit zal slechts gelden voor een goeie journalist.

Vandaar dat de Partij zich een Partij noemt!
Tot zover de uitleg voor karin geurtsen.

Ik weet niet wat zij hiermee wil bereiken?
Dat dhr wilders zijn veiligheid wel of niet gegarandeerd is? Wat een onzin!
Als men hem iets doet, staat even snel een ander op!

En wat heeft mevrouw geurtsen eraan?
Promotie op carriere? Dan is Hp de tijd niet helemaal bij de tijd!
Eerder en dat is vaststelling van feit:
Wie garandeert jou veiligheid karin Geurstsen, zou ik me eerder afvragen?!

Bovendien wanneer men zaken achter houd is dat valsheid in geschriften ook bij een sollicitatie,
en daarna publiceren nog is gewoonweg ordinair bedrijfspionage!
Zelfde zou zijn, bij Coca Cola gaan werken het recept uitlekken!
Echt heel erg intiligent hoor Karin!!
Je bent een volksheld!
Wie zit er te wachten op jou informatie?
Wat is er bijzonder aan? Men durft zichzelf een journalist te noemen?
Van likmevessie ja!


Als Hp de tijd denkt hiermee lezers te trekken, werkt dit juist averechts, tenminste wel bij mij!
Ik zeg mijn lidmaatschap door deze actie van haar op!

met de hartelijke groeten,

Soldaat van Pim
Rotterdam